Οι δημιουργίες μας είναι 100% χειροποίητες και στην πλειοψηφία τους δεν είναι ετοιμοπαράδοτες.
Κατασκευάζονται με φροντίδα κάθε φορά εξ αρχής κατόπιν παραγγελίας του πελάτη.
Φροντίζουμε για την αρτιότητα και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος.
Είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητα που θα παραλάβετε θα σας ικανοποιήσει απόλυτα.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που παρέλαβε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
Η επιστροφή είναι εφικτή υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν/προϊόντα που παραλήφθηκε δεν έχει χρησιμοποιηθεί, είναι στην αρχική του κατάσταση, καθαρό και εντός της αρχικής του συσκευασίας.
Γενικότερα, το δικαίωμα επιστροφής (υπαναχώρησης) που προβλέπεται στα άρθρα 3Ε έως 3ΙΑ του ΦΕΚ Ζ1-891 / Αρ. Φύλλου 2144 / τεύχος 2ο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναλλαγές, ΔΕΝ ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:.
– υπαναχώρηση (ακύρωση) σε παραγγελία που δεν έχει ακόμα παραδοθεί δεν μπορεί να γίνει δεκτή:
– Όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής έχοντας κατασκευαστεί είτε μερικώς, είτε ολικώς.
– Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησης, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει να παραληφθούν τα προϊόντα και μετά να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για επιστροφή.
Αν ωστόσο, έχετε παραλάβει κάτι το οποίο δεν θέλετε τελικά και δεν εμπίπτει σε κάποια από τις όλες παραπάνω περιπτώσεις, τότε θα πρέπει αυστηρά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας αποστείλετε εν συνεχεία εγγράφως το αίτημά σας για επιστροφή στο email nothelandshoes@yahoo.gr, ώστε να προγραμματίσουμε την επιστροφή της παραγγελίας καθώς και των χρημάτων σας.
Αναλυτικά, η επιστροφή γίνεται με τις ακόλουθες προϋποθέσεις και διαδικασία:
– Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα επιστροφής, οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση για την απόφασή του με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση μέσω email εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Η δήλωση υπαναχώρησης δεν ασκείται σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά, καθώς η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις τη λάβει.
– Ο πελάτης έπειτα αποστέλλει πίσω τα προϊόντα ή τα παραδίδει στην έδρα της επιχείρησης εντός και πριν το πέρας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα υποβολής της δήλωσης επιστροφής.
Ο πελάτης επιλέγει τον τρόπο αποστολής-επιστροφής και επιβαρύνεται με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής και οφείλει να στείλει το tracking number του επιστρεφόμενου δέματος.
Μαζί με τα επιστρεφόμενα προϊόντα, πρέπει να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που είχε εκδοθεί από την επιχείρηση (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο).
– Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα, ελέγχουμε την κατάσταση των προϊόντων. Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί με ανοιγμένη συσκευασία ή με φθορά, η αξία του αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν λογίζεται ότι έχει χρησιμοποιηθεί ή ενδέχεται να έχει χρησιμοποιηθεί και έτσι δεν μπορεί να μεταπωληθεί και χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή και το προϊόν/προϊόντα επιστρέφεται πίσω στον πελάτη (με την αντίστοιχη χρέωση των εξόδων για την επαναποστολή).
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή, τότε ο πελάτης οφείλει να αποστείλει το σύνολο των προϊόντων για να γίνει δεκτή η επιστροφή.
Αφού επιβεβαιώσουμε την καλή κατάσταση του προϊόντος και την ορθότητα και πληρότητα της όλης διαδικασίας, τότε προχωρούμε στην επιστροφή των χρημάτων -εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των επιστραφέντων προϊόντων- στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει αναφέρει ο πελάτης στην αίτηση επιστροφής.
Η επιστροφή των χρημάτων από εμάς προς τον πελάτη γίνεται αποκλειστικά μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης (και μόνο σε λογαριασμό Πειραιώς, Εθνικής ή Alpha Bank. Σε περίπτωση άλλης Τράπεζας, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα εμβάσματος της Τράπεζάς σας).
Το ποσό που επιστρέφεται είναι ίσο με την αξία των προϊόντων που εισπράχθηκαν.
* Τα έξοδα αποστολής που κατέβαλε η επιχείρησή μας για την αποστολή της παραγγελίας παρακρατούνται και δεν επιστρέφονται.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, η επιχείρησή μας δύναται να μην αποδεχθεί την όποια επιστροφή.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Η επιχείρησή μας εμπορεύεται προϊόντα αποκλειστικά δική μας κατασκευής και έτσι έχει την ευελιξία του ελέγχου ποιότητάς τους, καθώς επίσης φροντίζουμε για τη σωστή αποστολή τους.
Παρ’ όλα αυτά, αν παραλάβατε κάτι που έχει κάποια κατασκευαστική αστοχία ή παράλειψη από ανθρώπινο λάθος κατά την κατασκευαστική διαδικασία ή στην διαδικασία του πακεταρίσματος-αποστολής, τότε φυσικά είναι εφικτό να γίνει αντικατάσταση του ίδιου προϊόντος, χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς, ώστε να επανορθώσουμε άμεσα και να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την επιλογή σας.
Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας ή χρονοκαθυστέρησης, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν κατασκευαστική αστοχία ή παράλειψη από ανθρώπινο λάθος.
ΑΛΛΑΓΕΣ
Αν παραλάβατε κάτι και θα θέλατε να το αλλάξετε με κάτι άλλο, γιατί ενδεχομένως το μετανιώσατε ή κάνατε λάθος κατά την παραγγελία, τότε σε αυτή την περίπτωση, για αυτό τον λόγο ΔΕΝ είναι εφικτή η όποια αλλαγή.
Φυσικά όμως μπορείτε να κάνετε επιστροφή σε μια τέτοια περίπτωση. Διαβάστε περισσότερες οδηγίες/πληροφορίες στις ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ.
Αφού γίνει η διαδικασία επιστροφής προϊόντος και χρημάτων, έπειτα μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία.
ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΑΚΥΡΩΣΗ ή ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή να αρνηθεί μια παραγγελία ενός πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά ή δρα γενικότερα κακόπιστα και εκτός των πλαισίων που προβλέπουν οι Όροι Χρήσης.